
Skrócenie dystansu pomiędzy osobą, która piszę, tekst a osobą czytającą jest, naprawdę ważna, dlatego też musisz wiedzieć jak zwrócić się do czytelnika, ale i jakie zwroty do niego będą kluczowe, aby zachęcić go, aby przeczytał Twój tekst. Ty jako copywriter musisz wiedzieć jak przekonać czytelnika, klienta do przeczytania i zaznajomienia się z tekstem. Dlatego, też zacznij używać tych zwrotów, aby:
– Skrócić dystans pomiędzy Tobą a czytelnikiem,
– Zwiększyć jego zaangażowanie w tekst.
– Przekonać go zwrotami, aby przeczytał całość.
– Zwiększyć wydajność tekstu.
– Zwiększyć wygląd tekstu.
– Uczynić tekst lepszym.
Zapoznaj się z tymi zwrotami i dowiedz się, jakich naprawdę używać zwrotów, aby czytelnik chciał go przeczytać, dodatkowo ulepszysz, tym samym swój tekst co zwiększy, Twoją wydajność, ale i sprzedaż. Również poznasz kolejną technikę pisania tekstów jako copywriter.
Zwroty do czytelnika, jakie wybrać?
Ty, Pan, Pani? To jest tak naprawdę jedna z tych tajemnic, na której wiele copywriterów nie umie sobie odpowiedzieć, ani nie wie jakich zwrotów zacząć używać.
Zwykle najlepszą formą pisania jest „Ty”, dlatego, że zwracasz się bezpośrednio do czytelnika, którego próbujesz w ten dany sposób przekonać do przeczytania ów artykułu, ale i zmniejszasz dystans pomiędzy sobą a nim, ale co najważniejsze tym samym zyskujesz zaufanie takiego klienta w szybkim czasie.
Alternatywną jeszcze opcją jest pisanie „my”, która również pokaże takiemu czytelnikowi, że nie jest, sam z danym problemem, co również zakiełkuje, jego zaufanie do Ciebie jako copywritera co zwiększy później Twoją pracę na maksimum dochodów.
Niestety co też jest, tutaj ważnie nie zawsze te wymienione wyżej zwroty są, wskazane. Czasem może zdarzyć się, że ktoś poprosi Cię o napisanie pisma, które jest oficjalne, więc i w tym przypadku nie możesz pisać „Ty” „my” tylko w formie oficjalnym, czyli „Pan” „Pani”.
Pamiętaj, że zanim wybierzesz, formę zwrotu do czytelnika musisz, pierw wybrać swoją grupę docelową, która również wpłynie na zwrot grzecznościowy, którego musisz użyć w swoim tekście, aby tego użytkownika przekonać do zaufania, ale i przeczytania artykułu.
Jeszcze jedna ważna kwestia. Jeżeli piszesz teksty na zlecenie i nie wiesz, jaka będzie odpowiednia grupa docelowa ich wiek, ale i wiele innych argumentów, które pozwolą, Ci dobrać zwrot grzecznościowy zobacz, przed pisaniem tekstu, jakimi oni posługują się zwrotami na swoim blogu, czy stronie internetowej, wówczas możesz na tym się wzorować i napisać z tymi zwrotami grzecznościowymi kolejny artykuł.
3 najlepsze zwroty, które warto stosować
Poznaj jedną z najważniejszych technik copywritera. Zapoznaj się z tymi trzema najlepszymi zwrotami, które pozwolą Ci wejść na wyższy poziom podnieść stawki za teksty, ale i zdobyć zaufanie klientów, jak i czytelników, którzy później będą, mieli, do Ciebie ogromne zaufanie co zwiększy, Ci sprzedaż. Sprawdź to!
1. A co ty sądzisz?
Jest to jedno z tych zwrotów bardzo często używanych przez copywriterów, którzy chcą wzbudzić zainteresowanie, ale i chęć zaufania. Copywriter, który piszę, te zwroty zwraca, się w taki sposób do adresata, który ma za zadanie zwiększyć aktywność, zaufanie, ale i sprzedać kolejny produkt, usługę, czy pomóc w rozwiązaniu jakiegoś problemu.
2. Sprawdź to!
Jest to bardzo często stosowany chwyt przez copywriterów, zmusza tym samym do call to action, który jest bardzo ważny w pracy jako copywriter.
3. Czy to będzie dobre rozwiązanie? Tak.
Zapytanie, ale i od razu pozostawienie odpowiedzi jest częstym przykładem działania marketingowego na SEO i czytelników, którzy od razu wzbudzą w sobie zaufanie do tak wykonanego tekstu, dlatego też tak warto pisać ów skróty.
Podsumowanie
Jak widzisz, techniki copywriterów nie są, ciężkie, a naprawdę przydatne podczas pisania swoich tekstów, dlatego teraz zrób jedno. Sprawdź to! Czy na Twoich tekstach też to wypali i daj, znać co ty o tym sądzisz?