
Duże powierzchnie reklamowe – to właśnie billboardy. Znane od dziesiątek lat o ile nie dłużej. Mimo pojawienia się na przestrzeni dekad nowych technologii: radia, telewizji, Internetu billboardy nie wyszły z użytku. Szerzej – reklama zewnętrzna nie przestała funkcjonować.
Billboardy – podstawowe narzędzie reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna nie zniknie mimo pojawiania się nowych technologii medialnych. Zresztą warto zauważyć że i w dziedzinie reklamy zewnętrznej pojawiają się nowe rozwiązania technologiczne, łącznie z technologią 3d.
Billboard – jako tablica reklamowa przekazu o dużej powierzchni a przez to dużym potencjale reklamowym, jest podstawowym narzędziem reklamy zewnętrznej. Billboard jest widoczny z daleka, przez co potencjalnie tablice reklamowe może go oglądać w tym samym czasie więcej osób niż mniejsze formy prezentacji przekazu reklamowego. Również sama wielkość, zwłaszcza w przypadku billboardów wielkoformatowych, może robić wrażenie które może przełożyć się na zainteresowanie samą treścią reklamy.
Jest to ogromny potencjał wynikający z wykorzystania przestrzeni publicznej. To pozwala na emisje treści reklamowych w naturalnym, codziennym otoczeniu dużej ilości ludzi a co za tym idzie, potencjalnych klientów.
Planujesz kampanię reklamową? Nie zapominaj o reklamie zewnętrznej i najpotężniejszym narzędziu tejże – billboardach
Jeżeli planujesz kampanię reklamową, rozważ również reklamę zewnętrzną, w tym użycie billboardów. To chyba najpopularniejsze tablice reklamowe https://www.znajdzreklame.pl/tablice-reklamowe. Nie odrzucaj na starcie reklamy zewnętrznej. Zrób profesjonalne badania jaki jest potencjał takiej reklamy.